Akibat terlebih tgk drama korea...

bbq ala korea hahahaha
Tuhlah kalau dah terlebih tgk drama korea buat bbq sendiri kat ruang tamu umah buat atas meja kopi n siap duduk atas lantai lagi mcm cerita korea tuh ekekeke. last week sempena birthday budak kecik bernama ayip tuh kitaorg buat lah makan2. kali nih lain sikit. buat makan bbq ala-ala korea. yelah nak makan kat steamboat n bbq kan mahal. satu kepala dah brp RM kan. kalau buat sendiri jimat sikit. cuma kena kuar modal beli dapur elektrik tuh lah. pastu mcm ayam or daging tuh baru berapa modal n boleh makan ramai2 satu family lagi siap tak habis boleh buat 2-3 kali bbq bila time bosan2.

antara bahan2 perapan hehehe
Kali nih besday boy sgt happy sbb dpt celebrate birthday dia 2x! sekali masa kat sekolah n yg kedua kat umah. kali nih tak buat besar2. cuma buat biasa2 jer. tak larat nak wat besar2 panggil kengkawan dia n mak dia. penat oooo nanti bila dah abis event aku jugak yg kena kemaskan ehehe.

besday boy ngan kek yg salah eja
 nama n salah tarikh grrrrrr!
anak2 saudara aku ckp panda nih melambangkan aku. huh~~
sukalah besday boy dpt byk mainan
hadiah daripada makcik kesayangan ayip wakakaka
penyebab sakit kepala aku sampai harini!

erkkk aku belum post lagi trip aku gi sabah bulan lepas kan??? dah sebulan dah aku pegi kang sampai aku pegi next trip tak post2 lagi hehehe

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat