Online shopping

Sampai dah parcel aku

Skrg nih aku cam gila sikit ngan online shopping nih. sampai ke Body Shop pun aku beli online padahal kedai Body Shop tuh tak jauh je dari umah aku. 3 km dah sampai kat Jusco/Aeon Tmn U tuh. Bukan takmo beli kat kedai dia terus cuma kalau beli secara online dia ada best deal lah kiranya. murah sikit kalau beli kat kedai terus. kalau beli perfume online nih susah sikit sbb tak boleh nak bau kan. tapi kalau Body Shop nih aku beli bau yg aku dah biasa pakai. aku pakai body shop jer. tak mampu pakai yg mahal2 huhuhu.

fav. aku kalau kat Body Shop

Lagi satu kalau online nih aku ske tgk online shop yg jual2 handbag. tapi korg baik2 jgn sampai tertipu. kena tgk website tuh juga. last week aku adalah berkenan ngan satu sling bag nih. brand Calvin Klein. susah betul nak cari sling bag yg besar sikit yg boleh msk iPad aku nih. masa aku bukak website HiShop adalah sling bag yg aku berkenan. tapi masa tuh aku tangguh dulu nak beli dok tunggu kat online shopping website lain. bila website yg lain tak berkenan n kalau berkenan mahal2 sgt yg aku rasa mmg tak berbaloi kalau beli handbag harga mcm tuh lebih baik aku beli iPhone 5 ekeke aku pun bukak lah website HiShop nih sekali bila aku tgk, nih yg kuar:-


.
.
.
.
.
.
.
.
sold out ko!

cesss lain kali kalau dah suka beli aje. hah kan skrg dah kecewa mcm org putus cinta!

Comments

  1. Banyak ke online shopping kat Body Shop tu? Nampak besar kotaknye.

    ReplyDelete
  2. hihi tak banyak sikit jer. kebetulan bodyshop tgh buat online sale. kotak jer yg besar.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah