Wishlist edisi Jalan-jalan

kenangan 2011
Selain dari kota Makkah Al-Mukaramah dan kota Madinah Al-Munawarah, tempat yg aku teringin nak pegi lagi ialah Turki. Teringin sgt nak explore negara tuh especially kat Istanbul. masa aku pegi tahun 2011 aku cuma pegi untuk 3 hari 2 malam which is mmg tak cukup lah nak explore keseluruhan Istanbul n byk tempat yg aku tak sempat pegi. lagipun tujuaan utama masa tuh nak pegi Umrah n Istanbul tuh sekadar persinggahan sekejap sebelum menuju ke kota suci Makkah n Madinah. 

tapikan kalau aku nak pegi sini lagi kalau lah aku ditemukan ngan jodoh yg baik hehehe aku nak honeymoon kat sini hahahaha nak duduk hotel yg dekat sebelah Sea of Marmara wakakakaka. mcm best jer dok hotel tuh. sbnrnya kota Istanbul nih kota yg agak romantik jugak hehehe. tak caya cuba tgk movie Istanbul aku Datang tuh hehehe

lagipun dah janji ngan pakcik nih nak makan aiskirm turki yg famous itu.
tak sempat nak merasa harituh huhuhu

iyerlah tuh.. bukan aku da seronok sebagai seorang single ke?

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat