Online Shopping 2

ngeeeeee
Selain daripada perfume and handbag, satu lagi benda yg aku suka beli secara dalam talian atau dalam bahasa inggerisnya online adalah tudung!. aku ni bukan suka guna tudung2 yg ada owning2 tuh yg ramai org pakai skrg nih. aku masih guna old style, tudung bawal. tapi bukan tudung bawal yg ada sulam2 tepi tuh. skrg nih mmg susah betul nak cari tudung bawal. kalau aku pegi mana2 jer tempat jual tudung kat JB nih mmg payah lah nak dpt tudung bawal yg murah n menarik. yg banyak tudung yg org pakai skrg nih aku panggil tudung yg ada owning (betul ke idak istilah aku nih ek?) aku da try juga guna tudung ada tuh tapi mmg tak sesuai ngan muka aku yg lebar nih. so nak tak nak guna ler tudung bawal aku yg dah bertahun2 tak berganti.nak dijadikan cerita aku ada baca satu blog lah yg ada sorg personaliti nih jual tudung bawal. wahh excited aku sbb bukan senang nak dpt tudung bawal n murah plak tuh. aku try lah antar msg tapi nan hado berbalas. 2-3 hari gak lah sampai aku tulis kat wall dia baru berbalas. tapi malangnya stok dah abis. serius aku kecewa. nasib baik office mate aku suggest satu website jual tudung bawal online. so aku try lah beli tudung dari website tuh. Alhamdulilah berjaya aku beli. n dalam 2-3 hari bayar tudung pun sampai umah.

macam2 kaler aku beli n lawa2 plak tuh kain pun elok

Tudung bawal yg aku beli nih harganya RM7 tak silap aku kalau yg satu tone jer. tapi kalau dua tone mahal sikit. byk gak tudung yg aku beli hampir semua kaler ada. sajer jer buat stok. susah nak cari tudung2 mcm nih. online store yg aku beli tuh kepunyaan sorg bekas personaliti TV3, Datin Norjuma. kiranya aku berpuashati lah ngan online store dia n tak buat org ternanti2 ngeeeeeee. kalau korg berminat boleh lah pegi website nih yer.

siap ada label

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah