Wishlist 3.0

yang mana satu idaman kalbu??

Nokia Lumia 900? atau iPhone 5? or Samsung Galaxy S3?? Galaxy Note 2 tak msk dalam senarai sbb terlalu besar. payah nak pegang lagi2 masa memandu? hihihi jgn bertelefon ketika memandu! bahaya!. ok actually aku tgh angau nak tukar handphone baru. Skrg nih aku pakai Nokia N8 yg dah 2 tahun aku pakai. Skrg nih N8 aku asyik hang jer. kalau bab sms tu mmg payah nak keluar. kena hang dulu handphone tuh baru boleh keluar. kekadang buat aku naik geram jer. maybe dah 2 tahun n memori pun dah low kot handphone tuh. yelah gambar kat dalam tuh pun ada beribu2 tak delete. belum lagi msg sms yg aku tak pernah delete sejak beli handphone tuh. byk berjasa Nokia N8 aku nih. paling aku suka ialah kameranya sbb 12 megapixel. so kira photo Nokia N8 mmg superb berbanding hp lain. n aku mmg dah tak bawak kamera bila pegi mana2. guna kamera N8 aku jer. skrg nih kan byk smart phone yg keluar kan. lagi2 akak aku plak dah tukar handphone zaman tok kaduk dia tuh kepada Galaxy S3 lagi lah membara aku nak menukar handphone hihihi. tapi actually aku yg plan dulu nak tukar handphone tapi dia yg dpt dulu sbb handphone yg aku nak tuh belum sampai Malaysia lagi...

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
bilalah kita dpt bertemu ye iPhone 5?

Aku nak sgttttttt iPhone 5 nih walaupun ada org tuh dah janjikan nak beli utk aku huhuhuh. Aku guna duit sendiri yer dulu nanti org yg janji tuh byr ler brp aku beli huahuahuahuahua. tapi handphone nih belum msk Malaysia lagi. dgr2 ujung bulan nih. mesti susah gila nak dpt handphone nih. mcm masa the new iPad kuar harituh. fuhhh aku lah org terakhir utk dpt kaler putih iPad tuh kalau tak mau kena tunggu seminggu lagi. penantian satu penyeksaannnn tau! apa2 pun sorry lah encik Nokia. saya sudah beralih arah dari kamu kepada cinta terbaru saya encik apple!

cuba tgk belakang sikit hehehe

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat