Bila kulit lupakan kacang...


Aku masih sayang ko lagi En. Nokia. tapi kenapa sejak akhir-akhir ni En. Nokia buat saya geram ngan En. Nokia? Puas dah saya belai2 kamu En. Nokia. Tapi kamu tetap slow n lembab. sampai saya terpaksa baling2 kamu En. Nokia. Tapi nasib baik En. Nokia nih mmg gagah kalau dibaling ke dinding atau jatuh atas jalan masih berfungsi dgn baik. tapi sejak akhir2 nih En. Nokia sgt slow. kenapa asyik kejung je? antar msg pun mcm tak hantar tapi padahal dah antar. nak transfer gambar pun sgtlah susah. En. Nokia tahu kan saya byk gunakan En. Nokia bagi mengantikan kamera saya itu.

takpelah En. Nokia mesti En. Nokia dah bosan dpt tuan macam saya. saya berharap agar En. Nokia dpt bertahan ye sampai boyfren baru saya En. Apple dtg.

wakakkaka

oiii bila lah iPhone 5 nak kuar kat Malaysia ni!!! jenuh aku tunggu!

Comments