Legoland Malaysia: The Tower

The Tower @ Legoland Malaysia

Cerita nih actually dah lama. Masa cuti sekolah haritu aku pegi Legoland. Yelah orang ada annual pass kan? rugi kalau dah beli tapi tak pegi. Tak nyempat2 nak post2 cerita pegi Legoland nih. Bz lah katakan? hehehehe. Aku pegi hari Sabtu time cuti sekolah. Ramainya orang. Macam semut jer. Tinggalkan anak2 saudara aku kat roller coaster The Dragon tuh, aku n akak aku jalan2 nak naik The Tower. Dah berapa kali aku pergi tak dapat peluang nak naik The Tower nih. Ada sekali bila beratur nak sampai depan n sekali under maintenance plak. Nasib aku baik kali nih dpt naik The Tower lepas berapa kali dikecewakan hehehe. So enjoy the photos below ek:-

gayat!

ramainya orang!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat