Selamat Tinggal Bungaku...

berakhirlah sudah...

Terima kasih handphone2 aku kat atas ni. Actually aku guna 4 jenis brand Nokia. 1 lagi bagi kat anak saudara aku dia pegi trade in plak ngan hp lain. Tapi hp tuh hp murah je 3315. Zaman dulu2 mmg popular hp tuh. Siap cari kat website lagi code2 lagu. Pastu gigih taip satu2 kod tuh kat hp hehehehe. Aku tak pernah merasa pakai hp poliponic (betul ke aku eja). 

First handphone aku bukan Nokia tapi Simens C20. Antik sgt hp nih. Nyosal plak jual hp tuh 10 tahun yang lalu. Kalau tak boleh buat koleksi kan. Simens C20 tuh adalah first hp aku. Mula2 dapat hp tuh sengeh jer memanjang. Abg aku tolong belikan untuk adik dia. Second hand. Masa tuh nak beli prepaid mmg sgt2 mahal. Kalau dulu sekarang RM10 boleh dpt. Tapi dulu kena beli sampai RM200 utk starter pack prepaid.

Zaman tuh semua dah berlalu. Hari officially mengucapkan goodbye kepada Hp Nokia aku. Thanks Nokia dah lama berkhidmat dengan aku. Banyak kenangan pahit manis dengan handphone2 kat atas nih. Buat Nokia N8 jgn sedih2 ye. Sebab aku da carikan tuan yang paling baik untuk kamu N8. Dia pasti menjaga kamu dengan baik. Buat bakal peminjam N8 tuh igt pesan makcik mu ini ya! heheheh

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah