Malasnyeeeee

Nak dekat seminggu aku tak hapdet blog kan. Malasnya. Memang tahap malas aku tuh sangat-sangat melampau. Balik rumah jer dah penat. Nasib baik takde laki or anak ekekeke. Orang yang ada laki n anak pun boleh hapdet blog, aku yang takde kotmitmen nih plak pemalas nauzubillah ngeeeeee. Tuh pasal lah aku tak kahwin2 lagi heheh rasa macam tak mampu nak pikul tanggungjawab berat heeeee (yelah tak mampu cakap jer lah mmg tak laku2 wakakakakaka).

Lunch aku hari nih. Dah 2 hari berturut-turut aku makan benda alah nih. Tak bosan ke???

Banyak nak tulis dalam blog aku nih actually. Yelah kan dah nih mmg diari hidup aku. Open diary tuh. Ko mampu? So kena lah tulis apa2 yang patut kan so that bila 10 tahun akan datang boleh lah aku belek2 blog aku nih kan (jgn blogspot nih bankrap sudah!). Ingat lepas nih nak buat stok cerita blog so nanti boleh set auto publish kan?? hehehe

Iced Milk Tea with pearl ~ minuman wajib!

Tak sabarnya nak pegi Universal Studio Singapore buat kali ke-4 hehehe jgn jeles ek ekekekeke nanti aku buat report terkini trip ke USS nih ek. Trip nih paling best sebab pegi ngan 3 bas n 13 family members aku pegi rombongan nih! yehaaaaa!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat