Hari Bola

Dah berderet2 orang parking
jalan menghala ke stadium mmg dah sesak

Jalan Sentosa pun dah ramai orang parking kiri kanan

Kalau hari ada game bola kat Stadium Larkin memang aku tak boleh balik lambat. Sekarang lagil lah jalan dah tutup terus. Kalau dulu boleh lah lalu lagi jalan yang biasa aku guna kalau nak balik rumah tapi sekarang nih kirim salam lah yer. Pukul 5.45 petang aku balik dah tutup semer jalan. So kena lah aku pusing2 cari u turn sana u turn sini baru dapat keluar dari Larkin. Dulu tengok bola 100 orang pun susah nak dapat. Sekarang memang hari-hari stadium penuh. Michael Owen pun pernah main kat Stadium Larkin tau eheheh tahun 1998 Piala Dunia Remaja.

Apa-apa pun sebagai bekas penduduk Larkin aku cukup bangga ngan Larkin sekarang.

THIS IS LARKIN!!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat