Yehhaaaa alat membakar lemak dah sampai!

sila abaikan dinding yang cat separuh tuh. Org rajin mmg mcm tuh.

Yehaaaaaaa

Akhirnya akak tercinta telah beli alat membakar kalori nih.

Tak payah aku susah-susah aku gi gym

Or 

Rasa malu nak jogging kat kawasan rumah or taman-taman.

Yelahkan aku bukan boleh tutup mata orang.

Kalau aku g jogging mesti mata semua pandang aku.

Kekadang heran gak aku, orang macam aku tak boleh eksais ke?

Sekarang nih aku dah boleh eksasis pagi, petang, siang or malam tanpa perlu aku risau orang tengok aku.

Cuma budak tecik si Ayip tuh jer yang gelakkan aku nanti.

Comments

Popular posts from this blog

Tabung Haji