Makan-Makan: The Best Nasi Lemak in Larkin!

alahai tetiba kecur malam-malam buta nih

Walaupun aku tak duduk Larkin lagi, tapi 5 hari dalam seminggu aku banyak habiskan masa kat Larkin. Yelah dah kerja kat Larkin kan. Actually sebelum aku kena halau, aku dah duduk Larkin nak dekat 19 tahun tuh. Dari aku darjah 1 sampailah aku dah grad n kerja. 

Nasi Lemak nih actually opismate aku punya nenek yang jual. Memang sedap. Susah nak cari Nasi Lemak RM1 yang sedap macam nih. Kalau kat restoran dah jual RM1.50, tapi oleh kerana dia jual kat tepi jalan so RM1.00 dah dapat.

Aduhai tiba2 kecur plak tengok gambar nih malam-malam buta nih. Mau aku SMS opismate aku pagi nanti huhuhuhuhu.

sekarang nih ada lagi tak nasi lemak rm0.60? mesti susah nak cari kan kat JB nih.

Comments

Popular posts from this blog

Tabung Haji