Lerrrrrr



Lerrr tangguh lah plak. Penat aku tunggu depan tv. 

Tunggulah sangat kan?

Padahal aku dok layan Masterchef Selebriti pastu ujung-ujung Chef nak bagi result sapa yang kuar boleh plak aku tertidur kan.

Nasib baik Astro Dekoder aku ada PVR, so boleh lah rewind balik.

Apa-apa pun walaupun game tangguh tapi aku pueh ati.

Pueh ati sbb dapat remove terus sorg bro dalam fren list aku nih. 

Selalunya kalau aku tak suka sgt baca post tah apa-apa aku unfollowed jer post tapi yang nih memang aku takmo dia duduk lam frenlist aku.

Post dia dari post politik sampailah sukan mmg tak boleh blah. 

Bro, jangan selalu mendongak ke langit, sekali sekala tunduk lah sikit.

Sekarang nih aku mmg dah jarang online kat Facebook. Rasa menyampah dah ngan Facebook.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat