Bosannnnnnnnnnnn

Boleh jadi gila baca orang post kat Facebook.

Ramai sangat orang nak jadi champion kat situ.

So untuk kebaikan kepada diri sendiri, aku pencen kejap dari berfacebook.

Daripada darah aku naik n aku susah hati baca cerita macam-macam dalam Facebook.

Lepas 2-3 bulan lepas pilihanraya baru kita bukak balik facebook ek.

Eh macam lama sangat plak kan.

Bukan apa lepas pilihanraya mesti tak habis lagi.

Ada jer yang akan meroyan kat Facebook nanti.

Takpun tak payah bukak langsung pun takpe.

Bukan rugi apa pun.

Apa-apa pun, Selamat mengundi.

Ini adalah kali ketiga aku tunaikan tanggungjawab sebagai seorang rakyat Malaysia.

Awal-awal pukul 8 pagi aku dah beratur kat tempat mengundi nanti.

Sila undi ikut akal dan fikiran bukan hati dan perasaan.

Bukan apa, tak kuasa 5 tahun tengok orang meroyan dalam Facebook nanti.

Ini bukan calon kawasan aku tapi antara calon2 bf aku wakakakakaakakak

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat