Breakfast pagi Jumaat

Khusyuk betul akak aku makan

Saya suka hari Jumaat.
Lebih-lebih lagi kalau Jumaat tuh hari cuti.
Walaupun Jumaat kat Johor nih hari cuti mingguan, tapi opis aku tak ambik.
So aku cuti hari Sabtu n Ahad. Tak sama ngan akak-akak aku yang keje gomen tuh 

Breakfast aku sebelum aku mengamalkan gaya hidup sihat

Bila aku cuti or hari Jumaat tuh Public Holiday selalunya aku ajak family aku gi kubur. Ziarah kubur arwah ayah aku. Lepas ziarah selalunya singgah makan breakfast kat Restoran ZZ depan pagar belakang hospital yang dekat ngan kubur tuh. Roti canai kat situ sangat marvelous. Diet ke tak diet ke mesti kena order dua keping opss sekeping ehehehee. Lepas breakfast kat sini eksasis plak kat Legoland. Sama ada di water park or dry park. Tiket bermusim ada sampai taun depan. Rugi tak gunakan.

*autopost  

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat