Ole-ole dari Korea

Terima kasih kak cOda!

Haritu kawan aku baru balik jalan2 kat Korea. Dia pegi time musim sejuk plak tuh. Kalau aku memang tak boleh ler. Lemak jer banyak kat badan tapi tak tahan sejuk! Beberapa minggu lepas dia balik, datanglah pakcik pos laju kat umah aku. Kawan aku bagi souvenir dari Korea! dapat fridge magnet, key chain, purse ngan pembuka surat. Terima kasih bebanyak kat kawan aku tuh. Aku ngan dia selalu bertukar-tukar souvenir. Especially fridge magnet. Sekarang nih peti ais aku dah nak penuh.
Kena beli board utk fridge magnet nih.

Tahun depan nak gi mana ek?


*autopost

Comments

  1. dr korea?pehhh...bestnya...bl ko nak g korea lak da..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lambat lagi kot. tunggu tabung jalan2 aku penuh balik ekekek

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat