Makan-makan: Lontong Kering

kasi besar sikit gambar nih

Gambar sebelum diet nih.
Sekarang makanan macam nih cuma dalam kenangan je.
Sajer jer post gambar-gambar camnih untuk bagi semangat kat aku.
Semangat ye? semangat lah sangat.
Takpelah lagi pun aku dah kental boleh mengelakk makan makanan camnih.
Lagi satu kalau aku nak makan beli jerlah. Tapi makan jgn banyak suku bahagian cukup.
Sekarang nih kalau aku terigin nak makan, aku makan jer. Tapi bukan melantak.
Makan sikit buat hilang kempunan. Kalau tahan-tahan sangat payah sikit.
Orang macam aku tak tahan godaan makanan. Hihihihihi
Tapi kena berigt ler suku bahagian jer boleh makan kalau tak musnah diet aku huhuhuhu


Lokasi gerai Lontong Kering: Gerai kat depan rumah kedai Taman Pulai Indah, Johor Bahru, Johor


*autopost

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tabung Haji