Makan-Makan: Char Kuey Teow

Slurpp!

Char Kuay Teow nih memang melambak2 orang jual kat mana-mana.
Ada yang sedap, ada yang tak sedap. Ada yang pakai kicap semata.
Sebelum nih kalau nak makan Char Kuey Teow kat JB nih yang paling sedap or lebih kurang aku selalu makan adalah kat Osman Larkin Perdana. Sedap jugak. Tapi dulu ler sebab selalu beli aku tapau pastu sampai umah dah kembang n sejuk so memang kureng lah kan. 
Tapi kalau makan situ memang sedap.
Tapi skrg nih da lama tak makan or tapau kat situ. So tak tau sedap lagi ke tak.
Sebab kat area rumah aku dah ada yang sedap.
Haritu balik kerja terus singgah makan kat situ. Janji ngan family members aku yang lain.
Well diorg tak kerja. Hari Jumaat kan, aku sorg jer yang keje.
Char Kuey Teow diorg memang sedap. Memang recommended lah.
Kat situ gak ada Nasi Lemak berlauk yang sedap. Memang famous.
Ayam goreng kat situ sedap betulll.
Kalau petang2 tuh ramai orang balik kerja menyinggah.

Sorg dah makan nasi lemak n sorg dah makan kuey teow.
Tak cukup order Char Kuey Teow lagi.

Lokasi: Nasi Lemak Dahlia, Taman Teratai Kangkar Pulai, Johor
(Dekat traffic light antara Taman Teratai & Pulai Perdana)

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat