Kenangan mengusik jiwa

Tadi tengok Maharaja Lawak Mega tak?
Kalau orang Johor Bahru mesti ada yang tengok live kat Stadium Tertutup MBJB.
Apa-apa pun cayalah crowd JB heheh.
Dah agak dah tak ada penyingkiran sebab semua pun best-best.

Actually nak cerita tema Maharaja Lawak yang 1st tuh. Zaman kolej.
Bila tengok balik tadi tetiba terus teringt kenangan masa belajar dulu.
Especially masa Sepahtu punya turn. Kelakar.
Sebab macam tuhlah aku n roomate aku dulu.
Tapi part 'jumpa' tuh takde lah. Heheh
Cuma suka borak malam-malam buta cerita yang bukan2 hahahaha
Pastu takut sendiri bila baru perasan yang langsir tak tutup hahhaha
Kelam kabut kawan aku tarik langsir. Masa tuh pukul 3 pagi lak tuh.

Pastu budak bilik lain pun lepak kat bilik aku siap bawak toto lagi tidur.
Nasib baik bila penggawa buat spot check budak bilik lain tuh takde tidur kat bilik aku.
Ingat lagi masa spot check. Pukul 2 pagi lak tuh.
Kebetulan baru balik dari kampung. Bila balik dari kampung kan selalu bawak bekalan.
Bekalan Maggi. Banyak plak tuh sampai kena perli ngan penggawa kata nak meniaga ke.
Hahahaha

Banyak kenangan masa duduk kat kolej
Kolej Teratai, ITM Shah Alam (Aku masuk ITM, aku keluar UiTM hihihihi)
Masa tuh jalan kaki pun takde hal dengan bentuk muka bumi ITM Shah Alam tuh.
Tapi sekarang? huhuhuhuhuhuhu

muka baru pakai tudung heeeeeee

Comments

  1. memang banyak kenangan masa belajar kolej kan..pahit manis semua ada..kalau bab cerita hantu ni saya memang pernah dikenakan oleh kawan sebilik..pucat dan menangis juga dibuatnya..haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup betul tuh. kekadang rindu nak balik zaman tuh. cerita hantu memang cerita nombor satu kat mana2 kolej hihihihi

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah