Makan-makan: Episode Bos Belanja

lawa tak rumah aku? hihihihi

Cerita basi. Ehehehe.
Haritu (haritu lah sangat!) bos aku yang suka belanja tuh belanja makan kat satu kelab persendirian kat JB nih. Kelab nih dulu kat area bandar n sekarang nih dah pindah kat tempat lain tapi dalam area bandar gaklah.

ada tasik

Sesambil tunggu makanan sampai, bos aku tunjukkan sekitar kawasan nih. Lawa gak tapi tak silap aku tempat nih 'keras' sikit. Yelahkan buat daripada batu mestilah keras huhuhu

yang ini menghadap jalan raya besar

pure orange juice tak letak gula

kari kepala ikan

Bos aku belanja kari kepala ikan dan beberapa lauk pauk. 
Overall makanannya so-so jer hehehe.
Tapi orang belanja, kita bedal jerlah!

Comments

  1. salam..

    cantik view kawasan sekitar tu..tenang ja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam. yup memang cantik sangat dan juga menyeramkan hihihihi

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat