Kenapa aku masih menulis

Followers ada 29 orang je?
Kenapa followers aku sikit tapi aku masih menulis.
Boleh dikatakan hari2 plak tuh entri aku keluar.
Komen pun tak banyak.
Kekadang 1-2 jer. Kekadang takde langsung.
Nuffnang aku pun walaupun dah masuk 4 tahun tetap belum sampai RM50 lagi
Tapi aku tetap ok jer.

Pada aku menulis nih adalah salah satu cara aku melepaskan tekanan aku masa kerja.
Lagipun menulis nih memang dah sebati dalam hidup aku.
Sebab tuh dulu aku belajar yang ada kaitan dengan menulis nih.
Cuma bila rezeki kerja tuh memang jauh menyimpang.

Menulis tuh bagi aku satu kepuasan
Bila menulis aku rasa semua yang terbuku dalam kepala dan hati aku dapat dibebaskan.
Walaupun maybe xda orang baca tulisan aku.
Lagipun blog nih tempat aku luahkan apa2 jer benda yang terbuku kat hati aku.
Aku ok jer walaupun followers aku sikit walaupun dah nak masuk 4 tahun blog aku ni.
Bukan malas. Tapi lebih kepada tiada masa.
Takpelah nanti pelan2 aku kayuh basikal cari followers ek.
Sikit-sikit lama2 jadi bukit... betul tak?

favorite band saya nih

Comments

  1. salam..

    macam tu la kan..walaupun hari2 tulis entri kekadang ada komen..kekadang langsung tiada.follower pula, ada yang kita singgah dan follow dorang tapi tiada kena follow back..memang sedih kan..apapun, sabar la..nanti follower awak pasti bertambah..^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsalam,

      ya betul tuh. Ada yg saya follow tapi takde follow balik. tapi saya tak kisah sbb saya tak berharap sangat. maybe follower ramai sangat n tak perasan kita follow dia. takpe sikit2 nanti lama2 jadi bukit kan. huhuhu

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah