Ever feel left out?


Dah lama tak bersiaran. Tapi bila bersiaran posting sedih plak.
Tetiba harini rasa sedih plak.
Pernah tak korang rasa tersisih?
Tak kira lah dengan keluarga ke, dengan kawan or dengan rakan sekerja.
Sedih betul hari ni sebab rasa tersisih sgt.
Tersisih dengan siapa tuh biarlah aku simpan dalam hati.
Tak pernah rasa tersisih sampai nak menangis teresak-esak.
Sampai sekarang pun bila ingat balik bergenang air mata aku.

Aku selalu ingat orang, kenapa orang selalu lupa aku?
Aku bukan mengharapkan balasan cuma secebis sebagai tanda ingatan.

Aku tak kahwin, tak ada anak n tak berlaki. Bila dah tua nanti mesti duduk sorang-sorang kan? Aku dah dpt bayangkan sekarang. Sedih bila difikirkan.

Tapi yang paling penting bila aku mati nanti agaknya ada org igt aku tak?

Comments

Popular posts from this blog

Tabung Haji