Adakah ini yg terbaik utk aku...

Harini sengaja je aku lalu coastal highway menuju ke Nusajaya. Padahal boleh je aku lalu jln skudai sbb nampak mcm xjem je. Tapi hari ni hati aku sedih sgt. Daripada hati aku terus kusut lalu jln skudai yg selalu jem n penuh dgn kereta je lebih baik aku lalu coastal highway yg aku nampak hutan n pokok-pokok je. Boleh lah aku tenangkan hati aku. Aku tgh fikir2 skrg ni. Rasanya tak mampu nak teruskan lagi. Patut ke give up n berhenti aje? Rasanya mcm tak mampu dah. Sgt berharap tahun ni tahun terakhir aku disini. Sudah tiba masanya gerak kan jentera cari environment baru!

Walaupun 'ngeri' sikit lalu sini tapi menenangkan jiwa

Update blog guna ipad - susahnya!

Comments

Popular posts from this blog

Tabung Haji