Makan-makan: Homemade Coney Dog!

amacam?
Tadi terajin lagi. balik dari servis kereta terus pegi ke Jusco. sebelum tuh balik umah dulu amik mak aku n ayip yg melalak nak ikut mak dia pegi jamuan sekolah. bila sampai jusco tetiba dpt idea kan nak buat coney dog nih. nama jer coney dog tapi halal lah. sosej tuh aku beli dah siap. cuma daging cincang tuh aku buat sendiri. hari sabtu mmg kena ada masak2 sbb adik beradik aku yg lain selalu dtg hari ni sbb jenguk mak aku merangkap mak diorg jugak ehehehe. tak sedap kan kalau takde benda nak bagi harituh. so balik dari jusco gigih lah aku sediakan bahan2 tuh. siap mcm masterchef lagi aku kena. ada time2 plak tuh. selain dari sosej tuh aku ada masak spaghetti bolognese dan jugak keropok lekor dari mersing yg dibawak oleh akak aku dan juga tapau oleh abg aku dari mahattan fish market. adoiii terkenyang plah harini! syukur Alhamdulilah

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah