Alahai sedihnya...

drama korea lah apa lagi heeee

Sedihnya tgk last 2 episode Glass Castle or City of Glass nih. meleleh gak lah air mata aku tgk episode nih tadi. bila si Min Joo nih merayu2 kat asben dia jgn ceraikan dia. camner lah aku leh terjebak tgk cerita korea nih ek? adehh nih akak aku punya kerja lah nih. hari2 layan drama korea ngan2 aku sekali dah terjebak sama. bila satu2 drama tuh abis episode nya mmg dah tanam dalam diri nak stop dari follow drama2 korea nih tapi bila dah tertengok satu episode jer.. diulangi satu episode jer, terus terjebak follow drama tuh sampai abis ekekekek

Apa2 pun tak sabar nak tunggu last episode hari isnin nih. pulak tuh drama yg ganti drama nih mcm best gak jer adehhhhhhhhh

*best gak drama adam n hawa ek. tgk dah episode 20 lebih. ketinggalan zaman aku nih. nasib baik astro on the go ada hehehe

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat