Hari yg sgt menenangkan!

Suka sgt hari ahad sbb selalunya hari ahad aku tak pegi mana2. duduk rumah aje sambil makan n tgk tv. hahah mmg hari yang terbaik utk membesarkan badan. Sapa-sapa yg kenal aku mmg dah tau aku mmg payah nak diajak keluar pada hari ahad. Hari ahad adalah hari utk merelaxkan diri di rumah setelah 5 hari bekerja. kalau nak keluar pun hari sabtu je lah. tapi ada gak aku terbabas hari ahad aku keluar gak. tapi kena tgk gak sbb kadang2 hari isnin aku tak keje or public holiday. cuaca hari nih pun sgt2 best. hujan jer sepanjang hari. aku palingggggg suka hujan hari ahad. best sgt2 heheh. so apa yg aku buat hari nih? heheh apa lagi habiskan tgk cerita korea yg byk dah rekod tapi tak tgk2 kat Channel ONEHD astro nih. cerita baru hihihi

My Daughter My Flower!
First few episode cerita nih agak sedih lah. meleleh gak air mata aku nengok tadi. nasib baik umah gelap sikit sbb hujan kan so takde lah sapa yg tgk air mata aku meleleh tadi. cerita nih mcm best jer. skrg nih dah episode 20++ tak silap aku. tapi aku baru tgk episode 10++. so heheh haruss follow! drama nih disiarkan tiap2 hari isnin-jumaat dari pukul 10.25 malam sampai 11.50 malam. tapi aku tak tgk malam2. astro kan boleh rakam so tgklah secara marathon hari ahad hehehe.

*hari sabtu plak marathon movie2 cerita Hollywood yg dirakam dari channel HBO, MAX, FOX, SUNDANCE, DIVA UNIVERSAL or KIXHD hehehe

Apa2 pun harinih sgt best sbb tgk drama korea sambil makan ketam black pepper, ayam goreng, sup sayur n nasi! ahhhhhh heaven! 

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat