Cinta itu buta...

apa bulan puasa letak gambar camnih

Walaupun Google adalah enjin carian nombor satu dunia, aku tetap suka bukak Yahoo.
Tapi aku bukak Yahoo sebab aku suka baca berita kat Yahoo.
Tapi yahoo.com jer lah bukan yahoo.com.my yang dot my kureng sikit.

Tiap-tiap pagi lepas "breakfast" ngan 2 keping suratkhabar mesti aku bukak yahoo.com (version US).
Sebab kat situ memang ada banyak news yang pelik-pelik around the world.
Sebab tuh kekadang org panggil aku encyclopedia bergerak
(chewahhh perasan) sebab aku memang suka baca-baca nih. 
So aku tadi pagi aku terbaca lah satu artikel kat yahoo.shine.
Pasal sorg lelaki nih ada gelpren yang obes. Tapi dia sgt fit orangnya. 
(sila tengok gambar kat atas)

Syabas Ali Lawrie sebab terima Gloria Nava dengan seadanya.
Sebab dalam sejuta lelaki kat dunia nih cuma ada sorg dua jer orang yang macam kamu.
Kalau lelaki ada wife yang obes pun sebab masa dia kahwin wife dia tuh tak obes.
Susahkan nak cari lelaki macam Ali Lawrie nih. Bertuahlah Gloria Nava dpt jumpa lelaki mcm nih.

Tapi kesian diorg bila jalan2 orang asyik pandang2 jer.
Haishhh salah ke perempuan obes dapat lelaki ensem n fit lagi??
Kalau kat Malaysia nih sure orang ckp mesti lelaki tuh kena mandram
Tapi kalau lelaki yang obes ngan pompuan cantik takdelah plak mcm tuh.
Cuma akan ada org ckp mesti lelaki tuh banyak duit.

Gloria Nava dan Ali Lawrie

Boleh klik sini dan sini kalau nak baca kisah diorg.

Ada yang lelaki siap suruh gelpren dia turunkan berat badan lagi. 
Siap cakap tak turun aku tinggalkan.
Tinggalkan lah aku pun tak kisah.
Aku lagi bahagia hidup tak berboipren daripada dapat boipren macam ko.
Buat habis duit jer beli top up dulu. Hak tuihhhhh!

Kalau ko baca blog aku nih for your info aku happy dengan life aku skrg walaupun dah 7 tahun takde cinta ekekekkekeke

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat