Kata dah insaf???


Hahaha insaf lah sangat kan. 

Ada satu hari tuh terbukak plak Reebonz punya online shooping website.

Lagipun aku memang nak cari handbag. 

Handbag yang sedia ada memang dah sedih dah rupanya.

Nasib baik ada Reebonz so boleh lah belek tengok handbags kat situ.

So aku terpikat ngan FOSSIL. Harga pun reasonable.


Bila pegi butik FOSSIL kat Johor Premium Outlet takde lah plak teringin nak beli.

Macam clutch Michael Kors yang aku beli kat Reebonz gak.

Kat JPO pun ada gak.

Padahal harga lebih kurang sama jer. Dapat tengok depan mata lagi sebelum beli.

Tapi memang tak pernah dpt beli.

Sebabnya, pegi ngan akak aku memang jangan harap lah dapat beli handbag kalau harga yang tak berapa munasabah hihihi.

Padahal duit aku tuh bukan duit dia.

Tuh yang suka shopping online sebab akak aku takde ikut aku shopping sekali ekekekeke.

Suka ati aku nak beli apa yang aku suka.

Kalau tak dia yg lebih cerewet dari aku. Padahal nak pilih barang aku tuh!

P/S: Pada sesiapa yang berkira-kira nak beli kat online butik Reebonz tuh memang dah disahkan ke'genuine'nya. So jgn risau ye. Butik nih berpusat di Singapore. Ada butik di Singapore & Kuala Lumpur. Menggunakan syarikat penghantar cepat FEDEX. Packaging dia pun cantik sangat eksklusif.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah