Makan-makan: Restoran Saujana Seafood, Gelang Patah 2

Kenapa 2? sebab aku dah pernah post pasal restoran nih sebelum nih.

amboii Kak Pa, budak2 suka duduk ngan Kak Pa

Makan sini lagi?? Tapi aku memang suka makan sini. Sedap pun sedap n harga pun reasonable. Dan yang paling best buleh makan time Lunch. Tak payah tunggu time dinner. Yelah kan aku kan kalau boleh takmau makan time malam hik hik hik.


kalau g makan mesti order air nih

Lunch kali ini dibelanjain oleh akak gue. Terima kasih kak! lain kali belanjain lagi. Ahli rombongan kali ini adalah seramai 18 orang termasuk 2 orang kanak-kanak yang tak berapa nak makan. Meh kecurkan ngan gambar-gambar kat bawah ni! hihihihi


Kailan Ikan Masin

Ketam Black Peper

Telur Bungkus

Tauhu Telur Claypot

Siakap Tiga Rasa

Udang Goreng Nestum

Sotong Goreng Nestum

Antara lauk-lauk yang ada kat meja aku. Meja aku geng budak-budak remaja so memang benda-benda mcm sotong & udang tuh laju jer licin. Meja sebelah lauk lebih kurang sama cuma masakan berbeza. Macam ketam tuh derang makan Ketam Sambal Telur. Pastu ada Ikan Asam Pedas Ungar.



Jarang dapat kumpul makan reramai macam nih. Tapi aku suka makan reramai camnih satu family. Ingat masa puasa nanti nak buka puasa kat hotel/restoran reramai camnihlah. 
Lama tak buat. Selalu buka kat rumah jer.

So kepada warga Johor/Singapura (tempat nih memang popular dikalangan org spore) nak makan2 harga yg reasonable boleh lah dtg ke sini. Servis pun ok. Takde lah tunggu lama sangat.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah