Nostalgia


Ini bukan baju raya. Tapi baju nikah akak aku.
Harituh rumah aku dalam fasa pengubahsuaian (chewaahh bahasa)
so kemas dok kemas jumpa lah baju nikah akak aku nih.
So nak bagi lah kat anak dia suruh simpan.

Nostalgia kan. Dah 25 tahun usia baju nih.
Kurus je kan. Tapi kalau sekarang suruh pakai memang koyak rabak lah
Pakai ngan veil kembang yang jadi stail tahun 80-an
Kalau tengok gambar memang tak boleh blah hahahahah
Wakakakaka. sorry ek kak.

Anak dia boleh pakai balik baju nih.
Jadi baju tunang ke.
Kan orang sekarang banyak buat mcm tuh.

Comments

Popular posts from this blog

Tabung Haji