Bakso

kalau kena timenya memang lazat!

Aku nih bukan gemar sangat bakso nih. Biasa-biasa jer. Tapi sekali-sekala memang boleh layan especially time selsema ke demam ke sedap makan sup-sup nih. Tapi yg aku tak gemar bakso nih sosnya dia letak sos cili or sos cili indonesia. Hahah macam pelik jer rasa. Rasa lagi umpphhh kalau makan dengan sambal kicap kan? so tiap kali aku order menda nih mesti aku ada 'derhaka' sikit dengan cara makan bakso nih. Mesti tak mau letak sos mintak sambal kicap hihihi.

Anyway Bakso kat atas ni aku tapau dari Asam Pedas Congkak Emas kat Taman Larkin Perdana, Johor Bahru. Sedap! memang direkemen untuk datang kat sini. Restoran ni ada jual asam pedas cecah dengan lempeng time sarapan. Sedap sampai tak siuman kauuuu!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah