Diet ke?

roti canai telur banjir satu!

Konon lah kan. Baru jer kena bebel ngan Doktor n Nurse masa appointment last month dah buat tabiat lama ye?. Hehehe. takdelah actually photo nih diamik sebelum aku pegi appointment ngan Doktor Pakar haritu. Setakat nih blood test aku semer nampak ok. kidney aku pun ok. semer ok. tapi akan jadi tak ok kalau aku tak kurangkan berat badan n tak amik makanan yang berkhasiat. 

Aku igt nak try Alpha Lipid lah. Nak buktikan kat Doktor n Nurse tuh yg aku boleh turun 6kg dalam masa 6 bulan. wakakaka 6 kg jer tuh. Rasa tercabar plak ngan kata2 diorg tuh. tapi aku nih tak kuat semangat sikit. takut rugi jer aku beli Alpha Lipid tuh. dah lah mahal kan?

Apa-apa pun mesti sahut cabaran diorg. Rasa tahun 2013 nak berazamlah. doktor n akak nurse.. tungguuuuuuuu kemunculan saya 6 bulan lagi ye!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah