P2

menunggu org

Kalau masuk car park yg dalam bangunan terutama kat basement, mesti aku teringat movie Hollywood P2. Pernah tgk movie tuh? cerita nih bukan cerita hantu tapi cerita thriller pasal sorg psychopath. Kalau masuk basement parking mesti terigt movie nih ekekeke. Menakutkan betul. cerita nih first time aku tgk kat HBO malam raya lepas penat2 kemas umah beberapa tahun yang lepas. masa tuh dah pukul 1 pagi tak silap aku terus melekat tgk movie nih sampai habis ngan anak2 saudara aku.




Cerita nih mengisahkan seorang perempuan yg sgt 'workaholic' malam2 krismas pun boleh overtime balik lambat. Bila nak balik dia dah terkurung kat basement. Kereta tak boleh keluar n ada sorg Psychopath tgh tunggu dia. kalau korg nak tgk movie nih boleh tgk kat Youtube. tetiba jumpa full movie plak kat Youtube.

mendebarkan gak tgk movie nih

Berbalik picture kat atas tuh. Actually nih cerita lama. hahaha buat jer draft banyak tapi tak terpublish. ekeke. Masa nih pegi Persada Johor ada PC Expo. Aku ada lah beli desktop PC utk office n akak aku beli hp baru lepas termakan ngan kata2 aku n akak aku sorg lagi hahaha. Gambar tuh aku sorg2 kat basment parking tunggu akak2 aku hahaha beraninya aku dok situ sorg2. mcm creepy pun ada.


Dpt hadiah kat booth acer. Org yg paling last dpt. nasib baik uncle tuh panggil aku ekekek


dptlah bekas air, tiket wayang free, iphone adapter n payung dalam case kecik tuh

Comments

  1. Macam best je citer P2 tu? nanti saya pun nak tengok jugaklah...

    Uni recently posted...

    Di Manakah Bangsaku

    ReplyDelete
  2. mmg best tapi awak tgh pregnant baik jgn tgk dulu. cerita tuh byk buat org terkejut je

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah