Tambah lagi setahun

Harini adalah hari yang paling byk aku dpt notification kat FB aku. N harinih gak hp aku byk msk msg disebabkan ada connection antara FB n Hp aku. Harini boleh plak balik lambat. tapi nak wat camner kan? dah jadi kuli kena lah ikut. Pukul 6.30 baru keluar office. Nasib baik jalan tak jem. So dlm masa stgh jam boleh lah sampai rumah. Kalau jem jgn harap ye. Sampai rumah mcm biasa tekan remote auto gate aku. Bila tekan remote tuh nanti ada satu bunyi mcm 'klik' gitu. Bila dgr bunyi klik tuh tiba2 aku tgk rumah aku yg terang (walaupun sliding door tuh dah tutup day curtain ngan night curtin still boleh nampak terang n gelap ek) tetiba jadi gelap. Tetiba aku boleh tersengih sendiri kat dalam kereta siap boleh ketawa terbahak-bahak lagi.

Jahat ke aku buat org kat umah aku sampai terputus elektrik n aku ketawa terbahak-bahak? sbnrnya bukan terputus letrik tapi org dlm rumah tuh 'sengaja' putuskan letrik. So aku dengan tenang n selamba, buat-buat lambat kan bukak kunci rumah. Padahal dalam kepala otak dah pikir nak wat reaksi muka camner bila bukak pintu. Bila bukak jer mmg aku terkejut sbb anak saudara aku tarik benda yg bunyi mcm mercun depan muka aku. SURPRISE! HAPPY BIRTHDAY!

tahun nih dpt homemade brownies

Naik lagi setahun usia aku. Cepatnya masa berlalu. mcm tak percaya plak dah 33 tahun aku duduk kat dunia nih. Terima kasih kat akak aku yg rajin buat brownies nih ngan anak2 saudara aku. Nak surprise tapi aku da tahu dulu hahaha. apa2 pun aku hargai usaha diorg siap ada belon bagai hihihi. N terima kasih kat semua yang wish aku kat FB n SMS. Sgt2 hargainya. Terutama anak-anak saudara aku yg kat Shanghai tuh siap post video kat FB nyanyikan birthday song kat aku huhuhu terharunya.  terima kasih sekali lagi.

*rasa mcm terharu jer   my family n frens 


Apa-apa pun HAPPY BIRTHDAY TO ME!  

Comments

  1. Happy Birthday to You!!!! Semoga dilimpah ruahkan lagi rezeki di bumi Allah ini dan diberi kesihatan yang baik...

    psssttt.. terliur pulak tengok homemade brownies tu...slurrppp..

    Uni recently posted...

    Apa Yang Dicatatkan Dalam Planner?

    ReplyDelete
  2. terima kasih. aminnnn. sorry buat terliur plak ngan gambar tuh hihihi

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah