Edisi Geram: Geram tgk Iklan!

Kalau aku bukak mana-mana website mesti keluar iklan yang satu nih. Haishhhh mana-mana pun ada. Macam saja je suruh aku beli. Padahal mmg aku tak boleh plan mana-mana trip next year sbb aku dah beli 2 trip ke luar Malaysia jugak n trip-trip tuh semua memerlukan aku cuti. 

tiap kali bukak PicMonkey mesti keluar menatang iklan nih! 

Actually patutnya next year dah plan nak pegi Shanghai melawat family abg aku kat sana. Tapi oleh kerana memikirkankan aku mesti kena amik cuti paling2 pun seminggu, terus aku postponed next year sbb mesti bos aku susah nak kasi cuti sbb last year n this year aku bnyk amik cuti (this year gara2 program Money Drop).  Igt nak simpan cuti. Tapi macam biasa akak aku dah booking tiket 1 trip bulan 6 tahun depan tanpa pengetahuan aku. Sbb dia booking sonyap2 aku pun buat sonyap2 lah pasal harga tiket yg patut kena bayar wakakakak. Rasa mcm malas plak nak pegi 1st trip tuh. tapi yg 2nd tuh bulan 9 n aku mmg tahu sbb aku sendiri yg booking. yg 2nd aku mmg setuju.

Airasia start terbang ke Shanghai, China next year! yeay!

Tapi apa2 pun ada hikmah sebenarnya. Kalau jadi pegi trip nih dah sah2 aku dah booking tiket kat MAS yg skrg pun tgh sale dgn starting price RM1200. Heheh. Rugi woooo kalau naik Airasia baru berapa. duit yg lebih tuh boleh lah aku shopping barang kat Shanghai. Betul tak?

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah