Zoo Johor

Nak sgt g Zoo tapi penakut

Last week lepas appointment aku ngan Klinik Pakar HSA, aku melencong g Zoo Johor ngan akak n anak2 saudara aku. Actually si Mat Ayip nih yg nak sgt g Zoo. Masa awal bulan Nov. harituh aku ada lalu sini lepas hantar mak aku appointment kat Klinik Pakar HSA nih (hah ko, anak beranak dpt appointment kat situ). HSA kan kalau dah lmbt mmg payah nak cari parking, so aku terlalu ler situ. Sibuk lah budak kecik nih dok ngajak aku g sana. takkan aku nak tinggalkan mak aku kan kat Klinik Pakar tuh. So aku pujuk lah dia ckp nanti mama dia bawak gi sini. So memandangkan aku dah amik cuti lepas jmp doktor aku teruslah ke sini janji siap2 ngan akak aku. Time cuti sekolah ramai jugak org dtg Zoo Johor nih ek. Tapi aku tak tahan panas. dah lah belum makan ubat blood pressure aku. terus pening kepala. sudahnya aku cuma tgk sikit je n lebihnya aku lepak kat gambar atas tuh hehehe.

buaya darat wakakak

kawan baik Ayip, si Badak!

kura-kura nih cam lapar jer. asyik ngikut aku je

mcm nak gaduh jer diorg nih

actually time nih tgh tension baru lepas kena bebel ngan nurse n doktor. takpe2 saya sahut cabaran nurse ngan doktor ya. tunguuuuuuuuu!

Comments

  1. Kat Zoo Johor dulu tu ade kecoh sikit, banyak keta yang parking kat luar Zoo Johor tu hilang kena curi. Kawan saya pun pernah hilang keta kat situ, kete Waja. Tak tau macamana leh hilang, bila kuar dari zoo je tengok kete dah lesap. Awak parking kete kat mana?

    Uni recently posted...

    ReplyDelete
  2. Saya parking kat tepi luar zoo johor tuh. kat situ takde tempat parking yg lain nak tak nak kena parking kat situ. alhamdulilah takde apa2 yg berlaku walaupun saya parking agak jauh. ramai org harituh. bila baca komen awak nih rasa seram gak nak pegi situ lagi

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah