A & W


Macam biasa blog nih kalau takde post gambar makanan memang tak sah kannn. heeeeee
A & W
Kalau kat JB nih tak silap aku cuma ada kat Aeon Bukit Indah jer kot
Tempat lain aku tak pasti. Yang gambar kat atas nih aku makan masa singgah kat R&R Jenjatas Ayer Keroh. Kalau gi road trip lalu lebuhraya utara selatan tuh memang suka singgah R&R Jenjatas Ayer Keroh.
Nih masa lunch aku. Lunch pukul 6.00 petang. Lunch lah sangat!

Kalau makan A & W teringat masa jamuan kelas Form 1 kat A & W Kotaraya, Johor Bahru.
Heeee tahun 1992 time tuh. Masa budak2 time tuh. Bila Form 2 & Form 3 McDonalds Plaza Pelangi. Form 4 upgrade sikit kat Hyatt Johor Bahru (sekarang Thistle Hotel) & Form 5 kat Mutiara Hotel Johor Bahru (dulu Holiday Inn). Fuhh jauh perjalanan dah 15 tahun tinggalkan zaman sekolah 
(aku lama sikit sekolah sbb amik form 6 hihihih)

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat