Mawar Putih Tanda Perpisahan


Hah! cerita pasal drama melayu plak. Asyik2 drama korea je kan.
Drama ni yang menang Anugerah Skrin 2013 haritu. Drama yang disiarkan kat Astro First.
Kalau tengok balik sejarah pemenang Drama terbaik kat Anugerah Skrin sejak TV3 bukak peluang kepada stesen tv lain, kebanyakkan drama yang ditayangkan kat Astro menang. Takpun RTM.
Tak dinafikan drama-drama melayu kat Astro memang sedap2 belaka.
(sebab musabab tak tukar Astro ke Hypp TV? kat situ ada channel Melayu macam kat Astro tak?)

Berbalik pada drama nih.  Memang lama gila tak tengok Rosyam Noor berlakon.
Drama nih actually mula2 kat Astro First, so kena bayar ler kalau nak tengok.
Tah bila tayang pun aku tak pasti. Tau2 jer Drama nih menang nasib baik ada kat Astro Citra. 
So boleh lah tengok.

Aku screen shot lagi dari website Astro.

Drama ni memang terbaikkk
 Memang layak dapat Anugerah Drama Terbaik.
Rosyam Noor & Nad Zainal memang terbaikkk.
Mak Mah pun berlakon best. Part mula2 tuh jer dah rasa sedih.
Tengok drama nih rasa macam berbuku jer kat dada aku. Lagi2 masa part asben dia dah hilang tuh.
Sedih plus ngan lagu-lagu drama nih serius memang sedih sgt.
Tengok sendiri lah yer. Tapi kalau takde Astro tak tau boleh tengok kat mana.
Cer google mana tau jumpa. Huhuhuhu.

(Terigt ngan Pak Sedara aku kat kg. membujang sampai ke tua sebab jaga mak aka arwah nenek aku n dia still lagi membujang sampai skrg)

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah