Surrounded by Love


Happy Birthday to Me!

Last week genap umur aku ehem2... 34 tahun lah!
Yess aku tak pernah berahsia tentang umur aku dan aku pelik sangat orang yang berahsia sgt tentang umur.
Yang perahsia sebab-sebab keselamatan takpe tapi perahsia sebab takut org tau umur dah banyak tuh alahaiii.

Macam biasa aku ngan muka tak malu sebulan yang lepas mintak lah akak aku kek rainbow untuk birthday aku. Hahah macam budak umur 5 tahun plak mintak kek kan. Tapi aku tak jangka ler dia nak buat kek untuk aku. Igt dia just beli jer kat Season sebab esoknya pepagi dia dah nak terbang ke Vietnam.

So macam biasa aku balik ler rumah n dah terbau2 konon2 orang nak buat 'surprise'. Mana taknya bila aku tekan jer button autogate tuh tetiba automatik rumah yang tengah terang benderang tuh gelap tetiba (diorg igt dah tutup ngan curtain sliding door tuh takleh nampak ke hihih). Masa tuh aku dah tak tahan nak gelak. Sama macam last year aku dah tau taktik diorg. Aku slow2 lah bukak grill pintu pastu dari pintu (ada cermin hiasan) rumah aku boleh nampak ada kek ngan lilin yang kelakar siap aku sempat amik gambar dari cermin tuh. Sekali bukak tadaaaa surprise untuk aku! Tapi memang surprise sbb aku igt 3 orang jer rupa2nya agak ramai jugaklah.

Masa nih baru lepas Maghrib. 
Bos punya pasal lah balik lambat grrrrr!

Percubaan pertama akak aku nih

Rupa-rupanya akak aku buat kek khas untuk aku. Rainbow kek plak tuh. Sedap plak tuh. Terharu sangat.
Terima kasih Allah sebab beri aku family yang terbaik untuk aku. Sayang sangat2 family aku.
Walaupun aku dah 34, masih single, xda bf n tapi aku dikurniakan family yang sangat-sangat memahami aku.

Uwaaaa terharu sangat2!

Comments

  1. salam..

    bestnya terima surprise kan..mesti seronok dapat rainbow kek..apapun, happy birthday..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wsalam. yup seronok sgt apa lagi bila dpt rainbow kek huhuhu. Terima kasih.

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat