Semoga tabah menghadapi hari-hari mendatang


Haritu aku n opismate aku kena gi melawat client di luar kawasan.
Mula-mula disuruh aku drive. 
Tapi kereta mak patut kena servis plus tayar kereta mak yang patut kena tukar.
Mak takut nak bawak jauh2 k. Nasib dpt driver. Wakakak


Tengok opismate aku sedap jer boleh tidur

Actually client aku tuh bukan dok Melaka, tapi Selangor. 
So 350km jugaklah menempuh perjalanan.
Nasib baik ada Waze so dapatlah cari rumah dia.
Kesian ngan client aku nih. Muda lagi tapi dah lumpuh separuh badan.
Apa sebabnya nanti lah lain kali aku cerita. Benda belum selesai tak boleh cerita hihihi
Semoga adik tabah menghadapi hari-hari mendatang.
Doa kami untuk kamu.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah