Masak adalah hobi saya :P

mau masak apa?

Mak aku cakap kalau aku dok rumah memang bertambah2 lah lemak kat badan aku.
Last week kan long weekend kat Johor (Cuti hari hol)
Hari2 ada jer menu yang aku masak.
Yang pagi lain, petang lain 
hihihihihi
Nak wat camner aku suka makan.
Kalau suka makan kena lah masak sendiri takkan nak makan kedai je kan?
Sesekali testing resepi baru or bagi anak2 saudara aku makan rasa mcm best gitu.
(takde anak sendiri huk huk huk anak saudara jadi mangsa)
Kekadang anak2 saudara aku yg dah belajar jauh tuh kalau balik cuti dtg umah siap request nak makan masakkan air tangan aku or akak aku katanya. Huhuhuhuhu terharunya

Siang nanti budak2 tuh dtg. 
Ada yang tgh cuti sem n ada yg tgh cuti study week.
Dah memacam request nak makan dalam whatsapp last week.
So kena lah tunaikan permintaan diorg.
Huhuhuhu

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat