Cuti oooo Cuti

Flight ticket dah lama beli.
Visa pun dah ready.
Tapi cuti tak dapat lagi.
Apakah???

Tapi akhirnya lepas aku sakit perut sbb takut 
Dapat jugak cuti.
Senang jer rupanya. Ingatkan nak marah hihihihi
Sebab last year mintak cuti 2 hari nak g Bandung muka dia menyinga sikit.
Tapi kena bagi jugak sebab aku da beli flight ticket.

Kali ni aku nak cuti seminggu.
Yeahhh seminggu.
Sebelum tuh dah kenen2 ngan 2nd boss suruh dia slow talk ngan big boss.
So bila aku jumpa big boss takdelah kena jerit macam 8 tahun lepas.
Phobia terus aku.

Apa-apa pun cuti kedua aku yang paling lama.
First time dulu cuti 2 minggu. Umrah :)


see dah approved!

Lepas nih nak stop holiday kat luar negara buat sementara waktu (kecuali Singapore hehehe). Maybe cuti-cuti dalam negara jer lah dulu. Naik kereta ke, keretapi or bas ke. 
Sekarang nih perasaan bercampur baur plak. Kejap2 rasa mcm ok jer nanti kejap2 rasa macam tak ok. Walaupun dah banyak kali naik kapal terbang tapi kejadian baru2 nih buat aku kecut perut sikit.
Doakan aku selamat pergi dan selamat balik ek

*autopost

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat