Anggur ooh Anggur


Haishhh actually sebelum nih pokok anggur nih menjalar kat rumah aku.
Pokok nih menjalar kat Pergola rumah aku dari tahun 2010
Atas sebab tertentu yang tak dapat dielakkan pokok nih dipindahkan kat sekolah akak aku baru2 ni.
Kat sekolah tuh pun ada Pergola gak. 
Bila pindah tempat baru pokok anggur nih makin gemok.
Dan yang paling aku hanginnn sekali boleh plak berbuah. Haisshhhh


3 tahun menjalar kat rumah aku tak berbuah langsung.
Masa menjalar kat rumah aku ada yang anggu hijau & anggur purple.
Tapi yang purple dah mati sebab abg aku langgar pasunya.
Tinggalah anggur hijau nih yang ditransfer ke sekolah akak aku.
Xda rezeki nak berbuah kat rumah aku kot

*ini yang rasa nak tanam balik pokok anggur kat rumah nih huhuhuhu

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Tersirat