I Lap U lah Kak!

Huhuhu haritu sebelum Jakel JB pindah ke tempat baru, diorg ada buat sale besar-besaran kat kedai lama. Aku mmg malas dah nak g Jakel sebab takut habis duit. Lagipun macam malas ler nak beli kain2 baru sebab kain-kain yang bos aku beli kat India pun masih belum buat2 lagi. Lagipun macam malas kan nak buat baju baru. Nak hantar tailor lagi dah berapa. Kalau dulu zaman rajin plus zaman study aku jahit baju sendiri jer. Cuma mesin jahit tuh kena tahan maki ler. Nak2 kalau aku jahit tangan terbalik hahahahahah. Ok balik semula cerita pasal Jakel, satu hari tuh aku balik rumah tengok akak aku bagi nih:-

-

-

-

-

-

-

-

yipeeee!

Akak aku bagi 8 pasang kain hihihihi. Sayang betul dia kat aku (wakakakaka). Thanks Kak Cah. Jasamu sangat2 aku kenang. Lain kali kalau shopping kain ingat-ingatlah adikmu yang bongsu ini ngeeeeeeeeeeee!


Comments

  1. Banyaknye dapat 8 pasang kain!! Best betul!!

    Uni recently posted : Dah Dapat CPUV!!

    ReplyDelete
  2. Hihihi rezeki jakel nak pindah alhamdulilah

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Tabung Haji