Makan-makan: Grand Straits Garden Seafood Restaurant

Manggo Juice yg sedap giloss. btw model tuh opis mate gue

Lately, boss aku yg sgt 'baik' hati tuh suka sangat belanja makan-makan. Dia bab makan-makan ngan duit sgt generous ye. Tapi bila bab marah hilang terus muka generous dia tuh wakakakaka. Tiap-tiap bulan ada aje tempat yang dia ajak gi lunch sama. Kira macam staff lunch lah. Sebab opis aku nih kecik sangat so takde lah annual dinner ye. Yang ada cuma staff lunch tiap2 bulan. Rezeki jangan ditolak betul tak? bukan sahaja dapat menjimatkan wang secara tak langsung dapat mengenyangkan perut aku ngan makan yang sodap2 hihihi. So let the picture do the talking hehehehe.

venison or daging rusa masak kicap ekekek

sayur campur2 masak lupa dahh

baby squid masak sambal

Prawn coated with oat n mayonnaise. Yang nih mmg sedap giloss

Deep fried crispy chicken

Yang ini paling sodap gilerrrr. Siakap with thai sauce.

Yang tak kelihatan di gambar adalah kangkung goreng belacan.

Overall aku bagi 4/5 untuk makan2 kat sini.

Sekian.

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah