Makan-Makan: Seoul Garden, KSL City, JB

khusyuk betul!
Dah berapa kali makan kat sini daaaa. Takde tempat lain ke agaknya. Hihihi. Cerita lama actually. Tapi sebab malas tuh sebab lambat keluar. Aku ngan makanan memang tak dapat dipisahkan huhuhu. Nih cerita masa cuti raya cina. 

Abg Amad & Ayip

Tetiba tekak rasa macam nak makana bako2 kan so ajak lah kaki2 makan gi sini. Paling best mak aku pun join. Mak aku nih susah sikit nak join2 g makan2. Nak2 tempat2 mcm nih kat shopping complex. Memang best lah bila dia nak join sama.

Ahli-ahli rombongan

Seoul Garden pilihan aku adalah kat KSL City JB. Walaupun shopping complex KSL City nih suck sikit tapi Seoul Gardennya agak besar berbanding kat City Square (ohhh pleaseeeee bukak Seoul Garden kat tempat lain, Jusco Bukit Indah or Jusco Kulai yang bakal bukak tuh).

Aku kalau datang sini amik menda nih jer hihihi

Pada aku boleh lah Seoul Garden nih cos dia banyak pilihan ayam n daging untuk dibako2. Kenyang sangat-sangat bila pegi sini. Pegi sini elok time nak bersantai2 takde rushing2. Sebab RM30++ tuh. Kalau duduk kejap rugi ooooooo.

Sup kimchi jadi pilihan. Sodap!

Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah