Budak excited lebih


Budak nih tak sabar nak pegi naik kapal terbang.
Haritu aku balik kerja bawak lah itinerary air asia nih.
Nampak jer lambang air asia tuh terus tanya aku nak g mana.
Siap tanya dia ikut tak sekali.
Macam tau2 jer yer Dik benda tuh itinerary pass ek.
Pastu cium2 pipi aku ckp sayang aku lah sebab bodek nak ikut pegi naik air asia.
ekekke ayip! ayip!

Untung ko dik. Tahun nih 3 trip kapal terbang adik dapat pegi.
Bulan 5 g Bandung, esok gi Indonesia lagi n bulan 12 gi Vietnam.
Yang g Vietnam aku tak ikut. Pulus takde.
Lagipun malaslah. Sian mak aku asyik kena tinggal jer
Nak ikut dia dah tak larat nak kapal terbang.
Ingat nak ajak dia g Shanghai next year.
Tapi awal-awal dia ckp tak nak.
Takut naik kapal terbang katanya.

Comments

Popular posts from this blog

Tabung Haji