The Master's Sun

Warning! Spoiler Alert!


Lama tak post pasal drama korea kat blog aku nih kan.
Last drama yg aku post pasal drama King of Ambition. Bukan tak layan drama korea. Layan lagi tapi tak sampai nak buat post kat blog nih ler. Pastu layan drama korea pun ujung-ujung jer nak abis drama tuh ekeke.

Tapi aku skrg tengah gila dengan drama The Master's Sun nih. Dah lama dah drama ni di promo kat Astro ONEHD tuh. Mula-mula macam takut nak tengok sebab macam cerita hantu kan. Bila aku tanya akak aku dia cakap tak tengok pun takpe. Tapi camner tah leh tertengok plak sebab akak aku ada mem'PVR' drama nih. Ampeh tull akak aku best gilaaaaa drama nih!

Drama ni ada elemen kelakar-seram-romantik. Comel jer So Ji Sub ngan Gong Hyo Jin. Plus the only Drama Korea yang aku boleh tengok berulang kali. Seriuss tak bosan langsung.

Episode 12 - Pada yang belum tengok online agak2 bayang-bayang roh sapa tuh.

Drama nih kat Korea dah Episode 12. Ada 16 episode semua sekali. Disiarkan pada hari Rabu dan Khamis di Korea n sama di Malaysia cuma kat Malaysia baru nak masuk episode 5 dan 6 minggu nih.

Tak sabar tunggu episode 13 hari ni sebab episode 12 sedih sangat2.

Alahai takkan kot??

Episode 12 - Sedih gila episode nih boleh plak aku tergamam masa ending

Tak sabar macam aku? meh klik link online drama nih


Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah