iOS 7



Sapa-sapa yang pakai jenama apple dah tukar iPhone, iPad or iPod korg ngan iOS 7?
Aku sudah.



Suka sangat ngan interface baru apple
Walaupun peminat android dok sibuk ckp diorg dah lama ada, tapi aku peduli apa.
Mula-mula masa apple keluar smart phone tahun 2007 nih memang tak berminat sangat nak beli.
Sebab masa tuh aku peminat tegar Nokia.
Tapi bila N8 aku asik lag je sampai org call pun tak boleh angkat baru aku pikir nak tukar brand lain.
Plak tuh aku baru beli iPad n terpersona ngan kesimplelan iOS nih. 
Guna barang apple nih tak susah mana sebab dia cuma ada 1 button je.
Simple sgt. Org tak biasa ngan smartphone mesti takde problem guna iPhone.
Tak caya cer tanya boss aku.
Dulu masa bos aku guna Galaxy S2 abis dok marah2 tak tau guna handphone tuh. Siap dibaling2nya hp tuh.
La nih tukar iPhone 5 senyap je tak banyak tanya.
Senang katanya handphone tuu. 
Paling penting kepala aku tak pening ajar boss aku guna hp S2 yg aku pun pening kepala mengkajinya.

Yang paling penting iPhone jarang lag ye. Pantas jer bila bukak apa2 apps.
Tapi skrg nih iPhone 5 tak keluar lagi. Ganti 5S & 5C
Geram jerrr skrg nih.


Comments

Popular posts from this blog

Resepi: Mi Telur Goreng

Resepi: Bihun Goreng Putih

Seoul Garden kat Rumah