Letih binti Gila

Letih gila.

Gila pun tak letih macam nih.

Sejak dua, tiga menjak nih aku mengalami kebizian yang melampau

Sosial media memang tak sempat nak tengok masa opis hour.

Balik pun lambat-lamabt jer. Mesti lepas pukul 6 balik.

Kalau nasib baik pukul 6 lebih2 sikit jer. Kalau nasib malang pukul 6 lebih banyak2.

Jawabnya sampai rumah mesti dah gelap.

Kekadang kalau balik kurang pukul 6 macam pelik pulak balik masih nampak matahari.

Macam harini satu JB hujan lebat. Tak nampak jalan plak tuh.

Nak lalu jalan belakang tak berani hujan2 lebat nih.

Aku lebih suka hujan lebat jalan jem so takde lah jumpa ngan orang yang takde otak plus duit banyak kaya raya bawak kereta macam pelesit.

So aku buat keputusan lalu jalan depan. Biar lambat asal selamat.

Tapi bawak kereta manual so paham lah camner ek. Kesian kaki aku.

Blog plak takde stok auto post.

Post2 yang lepas nih semua guna stok auto post.

Malas betul.

hujan lebat.

Ohh lupa. Minyak naik 20 sen ya.

Kalau tau tadi memang aku dah isi sebelum balik tadi. Grrrrr

Comments

Popular posts from this blog

Tabung Haji